Webáruházunkban cookie-kat (sütiket) használunk a még jobb felhasználói élmény érdekében. Adatvédelmi nyilatkozatunkban elolvashatod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Köszönjük!
Kategóriák

Készülj fel a nyári kiruccanásokra!

Néhány termék hatalmas segítséget tud nyújtani, amikor kirándulni, piknikezni vagy nyaralni indulunk. Ezeket gyűjtöttük most össze egy csokorba.

Idén nyáron a belföldi utazások kerülnek a reflektorfénybe – valószínűleg gyakrabban szedjük össze a cuccainkat, hogy a családdal és a barátokkal a közelben lévő parkban piknikezzünk egyet. Máskor a vízpartra kalandozunk és célba vesszük a Balcsit. De az is lehet, hogy az ország másik végébe látogatunk és városnéző túrát vagy kirándulást szervezünk. Az összes szabadidős tevékenység más-más szépséget rejt magában, azonban mindegyikre igaz, hogy nem árt jól felkészülni az utazás előtt – főleg, ha az apróságok is velünk tartanak. Most összeírtunk egy listát azokról a dolgokról, amelyek mindig jól jönnek, ha veletek vannak – Neked már csak ki kell pipálni, hogy mindent bepakoltál-e a táskába.

3 az 1-ben útravaló takaró

A babyberry praktikus terméke évek óta a nyár legkeresettebb termékei közé tartozik. A kerti partik, a piknikek és a kirándulások elmaradhatatlan tartozéka, hiszen rendkívül sokoldalúan használható, könnyen összecsomagolható és tárolható. A kompakt méretű, 1x1 méteres takaró alsó része vízlepergetős anyagból készült, így bárhova leterítheted, majd egy mozdulattal letörölheted. A felső részét a népszerű 100% pamut csillagos textiljeinkből készítettük, a két réteg között pedig vastag bélés található. Ettől lesz kényelmes és puha, így a babád gond nélkül eljátszadozik vagy pihen egyet rajta. A takaró emellett pelenkázó alátétként vagy párnaként is használható, ráadásul egy hátizsák is jár hozzá, amibe néhány mozdulattal belehajtogathatod, ha már nincs rá szükségetek.

Útravaló pelenkázó alátét

A Pure Love kollekciónak köszönhetően egy új termékkel is bővült a repertoárunk: az útravaló takaró nagy sikerén felbátorodva elkészítettük az útravaló pelenkázó alátétet, amit az otthoni használat mellett akár magatokkal is vihettek a praktikus kis tároló zsákjában. A pelenkázó alátét egyik oldala puha pamut, másik oldala vízlepergetős anyagból készült, így a takaróhoz hasonlóan ezt a terméket is hihetetlenül egyszerű tisztán tartani: elég egy nedves törlőkendővel vagy egy zsebkendővel áttörölni. Természetesen itt is nagy figyelmet fektettünk a babák kényelmére: a két anyag közé egy vastag betétet varrtunk, így a pelenkázás közben nem kell aggódnod amiatt, hogy kényelmetlenül érezné magát a pici. A pelenkázó alátét 5 meseszép színben kapható, amiket itt tudsz megkukkantani: babyberry pelenkázó alátét.

Szoptatós kendő

A nyár másik slágerterméke nemcsak a vásárlóink nagy kedvence, hanem a mi szívünkhöz is igazán közel áll. Miért? Mert a babyberry szoptatós kendője is saját fejlesztésű termékünk, aminek tervezése közben rengeteget gondolkodtunk, hogy egy tökéletes terméket tudjunk nektek kínálni. Jó néhány prototípust teszteltünk igazi anyukákkal és babákkal, majd addig alakítgattuk a szabásmintákat, válogattuk a színeket és anyagokat, amíg meg nem találtuk az a verziót, amivel teljesen meg voltunk elégedve. A visszajelzések pedig azt mutatják, hogy jó munkát végeztünk, hiszen rengeteg anyuka életét könnyítette már meg a szoptatós kendőnk az elmúlt 5 évben. A csinos felsőt már a várandósság alatt magadra kaphatod, hiszen kényelmes viselet, de igazán akkor érzékeled majd, milyen hasznos, amikor a kisbabáddal a szabadban töltöd az időt. A szoptatós kendő diszkrét megoldást nyújt, ha a pici megéhezne egy nyilvános helyen. Evés után a babakocsira terítve napellenzőként, hűvösebb időben pedig vékony takaróként is használhatod.

Babafészek

A családi nyaralások során előfordulhat, hogy a kicsik éjszaka nyugtalanabbak a megszokottnál: ebben nagy szerepet játszhat az is, hogy hiányolják a jól megszokott, biztonságos környezetet, ahol minden este álomra hajtják a fejüket. Ez a probléma könnyen orvosolható, ha a pici otthon már hozzászokott ahhoz, hogy egy babafészekben pihen – a terméket ugyanis bárhová könnyen magatokkal tudjátok vinni és sokkal egyszerűbben szállítható, illetve kezelhető, mint a klasszikus utazóágy. A babyberry kínálatában két magyar márka termékei között találhatjátok meg a szívetekhez legközelebb állót: a babyberry és a Kids&Bees babafészkei az esztétikai és a minőség terén sem okoznak majd csalódást!

Vékony nyári takaró

A babák kedvenc takarója is hasonlóan nagy biztonságérzetet nyújthat számukra, ha az utazás során új helyekkel ismerkednek meg. A babyberry kínálatában megtalálható nyári takarók mind kiváló minőségben készültek: vékony, jól szellőző textileket válogattunk össze, amelyek alatt nem izzadnak be a picik. Ráadásul a legtöbb igazi multifunkciós darab – pólyázáshoz is kiválóak, a babakocsira terítve szuper napellenzőként vagy könnyű nyári törölközőként is bevethetitek őket. Sőt, néha akár Te is kölcsön veheted a gyerekektől: nyári kendőként is hordhatod, illetve a strandon is magad köré csavarhatod. Néhány hete már összegyűjtöttük a legjobb nyári takarókat, így ha még mindig az igazit keresed, itt biztosan megtalálod: vékony takarók a meleg nyári napokra.

Törölköző és poncsó

A strandszezon alatt újra előkerülnek a pihe-puha törölközők és poncsók, amelyekbe a csobbanás után kényelmesen belebújhatnak a család legkisebb tagjai. Egy vékony nyári takarót is bevethetsz törölközőként, de ha kifejezetten a vízpartra tervezett termékeket keresel, akkor nézz körül a RokkaDesign termékei között. A kendervászonból készült, kapucnis poncsók és törölközők a nyári forróságban hűsítő viseletnek számítanak, ráadásul a nap káros UV sugarai ellen is védelmet nyújtanak.